На руднику №8 тривають ремонтні роботи

На руднику №8 продовжуються масштабні ремонтно-відновлювальні роботи копрового стану разом з надшахтною будівлею. Про це нам розповів головний інженер цієї виробничої одиниці Андрій Кожушко.

 

В ході ремонту підйомної машини клітьового підйому ведуться роботи по оновленню механізмів гальмівної системи. Силами працівників підрядної організації за допомогою спеціального обладнання було виконано відновлення шарнірних зєднань.

Конструктивними особливостями підйомної машини є безвтулкове виконання шарнірних з’єднань. Після ремонту в ній передбачені втулки, які з часом можна буде замінити на нові. При цьому зробити це можна буде самостійно, без залучення спеціалістів сторонніх організацій. Це продовжить термін експлуатації механізму, а в подальшому скоротить витрати на ремонт та тривалість його проведення. Значною мірою модернізація покращить рівень безпеки роботи підйомної машини.

Одночасно на руднику проходить оновлення покрівлі будівлі підйомної машини. На даху вже виконали бетонну стяжку поверхні, стелять м’яку покрівлю, і ці роботи близькі до завершення. Під час зупинки рудника робітники дорожньо-колійної бригади ремонтують залізничні шляхи. Колективи ремонтних бригад рудника чистять та фарбують виробниче обладнання різних дільниць.

Проводиться ремонт вентилятора головного провітрювання. Кожух та ротор вентилятора ремонтуються на Полтавському вентиляторному заводі, а колектор та дифузор – силами працівників ремонтно-будівельного управління ДП «Артемсіль».

Зовсім скоро ремонтники наблизяться і до головного етапу робіт – заміни копра клітьового стовбура за допомогою насування по рейках конструкції нового копра на місце старого, демонтованого.

Капітальний ремонт триває. Іноді через затримки поставок необхідних частин та матеріалів трапляється вихід з графіку проведення робіт. В той же час керівники підприємства і рудника прикладають необхідні зусилля для того, щоб  проведення ремонту не затягнулося і закінчилося якомога скоріше.

 Олеся ГУБСЬКА.