19квітня2024

Соляник

Пачка з новим дизайном вже на полицях магазинів

У зв’язку з впровадженням нового закону про маркування продукції та за ініціативи першого заступника директора Анатолія Мухи на підприємстві розпочато виробництво фасованої продукції з новим дизайном пачки.

 

Цю продукцію випускають виробничі лінії рудника №4. Вага пачки один кілограм, вона призначена вітчизняному споживачу. На відміну від старої упаковки, на новій пачці вказано додаткові данні про те, що сіль кухонна мелена вищого ґатунку має природне походження і виникла з відкладень стародавнього моря.

На пачці також з’явилося зображення екологічного сертифікату зеленого кольору та позначка про те, що на підприємстві діє система менеджменту безпеки харчової продукції ISO 22000. Крім того, звична усім «кам᾿яна квітка» має шість пелюсток у вигляді кришталів солі.

Як розповів нам директор рудника №4 Андрій Волошин, перша партія продукції буде відправлена до відомої в Україні торговельної мережі «АТБ». І у соляників є впевненість, що новий дизайн сподобається покупцям нашої продукції.

До речі, у кропіткій роботі над новим дизайном пачки, разом з провідним інженером відділу комунікацій та зв’язків з громадськістю Вікторією Губановою, головним технологом Любов’ю Лобань та інженером-конструктором I категорії проектно-конструкторського відділу Віталієм Майбою працювало багато інших спеціалістів.

 

Сайт газети "Соляник" ДП "Артемсіль". 

Адміністратор та контент-менеджер сайту Вікторія Губанова