11липня2020

Соляник

Впроваджуючи інформаційну політику

В цю суботу українські журналісти відзначать своє професійне свято. В ДП «Артемсіль» зі сферою інформаційного забезпечення безпосередньо пов’язана робота колективу відділу комунікацій та зв’язків з громадськістю.

Їх головні функції полягають у підтримці і супроводі усіх важливих подій, що відбуваються на підприємстві та за його межами, і мають вплив на його діяльність. Регулярно на електронну адресу відділу надходять звернення від засобів масової інформації, у яких вони ставлять різні запитання стосовно економічної, фінансової, виробничої діяльності підприємства. На ці запити співробітники відділу К т а ЗГ готують компетентні відповіді з посиланням на думки наших провідних спеціалістів.

Фахівці відділу підтримують зв’язок з журналістами відомих українських телеканалів, інтернет- та друкованих видань, які на своїх сторінках та у телеетерах надають інформацію про наше підприємство. Як правило, ці публікації сприяють репутаційній стабільності «Артемсолі» та додають бонусів нашому іміджевому капіталу. Так було при співпраці з телеканалом «1+1», коли відомий кореспондент ТСН Олександр Загородній разом з оператором Сергієм Азаренком готували сюжет про наші соляні рудники у грудні 2019 року.

Але час від часу в інформаційному просторі з’являються і недостовірні публікації про «Артемсіль». При цьому деякі видання стверджують, що інформацію їм нібито надала пресслужба підприємства. У такому разі представники відділу комунікацій звертаються до цих ЗМІ і вимагають негайно спростувати усі неправдиві факти. Як правило, наші горе-колеги визнають свої помилки і приносять вибачення. Так, у травні 2020 року редакція Першого ділового каналу визнала, що в їх публікації є інформація, яка не відповідає дійсності. На вимогу журналістів підприємства недостовірні факти з публікації було вилучено.

Вищезгадані факти – це лише невелика частина роботи нашої пресслужби. Працюючи з зовнішніми викликами, журналісти ДП «Артемсолі» приділяють значну увагу і внутрішній комунікації. Завдяки цьому соляники мають можливість дізнатися головні новин щодо виробничої діяльності рудників, модернізації і оновлення соляного обладнання, впровадження нових технологій, проведення зустрічей, конференцій, нарад за участю менеджерського складу. Крім того, у нас завжди широко висвітлюються спортивні досягнення, події культурного життя та оздоровлення робітників підприємства.

Для розповсюдження цієї інформації спеціалісти відділу комунікацій використовують декілька популярних і доступних каналів. Це виробнича газета «Соляник» у її друкованому і електронному варіантах, офіційний сайт ДП «Артемсіль» та офіційна сторінка ДП «Артемсіль» у Фейсбуці. Користуючись цими засобами масової інформації, робітники підприємства завжди знаходяться у курсі важливих подій.

Окрім поширення інформації, відділ комунікацій та зв’язків з громадськістю запроваджує комунікативні проекти, які покликані об’єднували соляників. Так, двічі на рік ініціюється проведення різних творчих конкурсів серед робітників нашого підприємства та їхніх дітей з залученням якомога більшої кількості учасників. Крім цього, фахівці відділу приймають участь у організації найулюбленішого свята – Дня шахтаря. Відділ опікується і проблемами ветеранів соляного виробництва.

Виконуючи різні завдання, робітники відділу прагнуть зробити все можливе для покращення іміджу підприємства і його продукції. Так, у минулому році саме спеціаліст відділу розробила новий сучасний дизайн пачки оптично сортованої солі вищого ґатунку. Зараз цією продукцією зацікавилися наші західні партнери. Цей вид солі вже представлено у різних українських торговельних мережах, у тому числі – на полицях супермаркетів АТБ.

Усі вищезазначені функції є головними, але далеко не єдиними для пресслужби ДП «Артемсіль». Враховуючі різні сучасні виклики у журналістиці, та у пов’язаній з нею сфері піартехнологій, фахівці відділу комунікацій прагнуть постійно підвищувати свій професійний рівень. В цьому їм допомагає моніторинг періодичних видань, самоосвіта, обмін досвідом з колегами-журналістами, відвідування піарфестивалів, навчальних семінарів та інше.

 Олеся ГУБСЬКА,

начальник відділу К та ЗГ.

Випадковий вибір

  • Останні новини

  • Коротко

  • Народні прикмети

В зачет спартакиады «Здоровье» В зачет спа... В спорткомплексе «Артемсоль»... More detail
Бердянск и Урзуф встречали гостей Бердянск и Урзуф... Вот уже много лет подряд на... More detail
Конфликт: так что же все-таки произошло? Конфликт: так... На прошлой неделе в редакцию... More detail

Сохраняется опасность проседания грунта и образования карстовых провалов в районе ст. Кудрявка (опасная зона бывшего рудника им. Шевченко). 

 

12 липня відзначається день пам'яті славних і всехвальних первоверховних святих апостолів Петра і Павла. Цей день вважається верхівкою літа. Наші пращури помітили, якщо ясно на Петрів день - рік буде хорошим, а якщо дощ - 40 днів ще буде негода. Найчастіше цей день сухий, спекотний, світлий. З цього приводу існувала приказка: "Петро-Павло жару добавили". Якщо зозуля кує після Петрового дня, то, значить, літо буде хороше, довге і сніг нескоро випаде.

 

Сайт газети "Соляник" ДП "Артемсіль". 

Адміністратор та контент-менеджер сайту Вікторія Губанова