Вадим Зелений: «Продукція ДП «Артемсіль» була гідно представлена на виставці «Grüne Woche» у Берліні»
- Останнє оновлення: 07 лютого 2019
- Перегляди: 1498
– Вадиме Олеговичу, у січні Ви відвідали Німеччину, де у складі української делегації презентували продукцію ДП «Артемсіль» на міжнародній виставці-ярмарку «Зелений Тиждень-2019» у Берліні. Перш ніж поговорити про сам захід, цікаво, чому він має таку назву?
– Ця виставка була заснована у 1926 року. В ті часи на ній збирались німецькі виробники сільгосппродукції, тобто фермери, які були одягнені у пальта з непромокаємої зеленої тканини. За однією із версій, саме від кольору їх одягу і виникла назва. Сьогодні ж, захід має міжнародний статус. Він проходить у передмісті столиці у великому виставковому центрі «Мesse Berlin».
– Будь ласка, поділіться своїми враженнями від поїздки.
– За думкою багатьох авторитетних експертів, 84-та міжнародна виставка «Зелений Тиждень-2019» стала найголовнішою подією в аграрному секторі європейської економіки. На ній була представлена харчова продукція провідних виробників з 61-ї країни світу, в тому числі наших вітчизняних.
– Національна експозиція України розміщалась у двох павільйонах загальною площею понад 1200 квадратних метрів. Відвідувачі виставки, яких в цьому році було понад пів мільйони, мали можливість ознайомитись з продукцією таких українських компаній, як «Чумак», «Перша приватна броварня», «SHABO», «JAFFA», агроіндустрійний холдинг МХП, Укрспирт, ДПЗКУ, Аграрний фонд, і звичайно ж, ДП «Артемсіль». На нашому виставковому стенді була представлена вся фасована соляна продукція, що виробляється підприємством.
– Цікаво, а до якого саме виду соляної продукції була прикута найбільша увага людей?
– Відвідувачі цікавились багатьма видами продукції. Розпитували й про оптично сортовану сіль. Це не дивно, адже вона не містить будь-яких домішок. На відміну від кам’яної в ній більший вміст NaCl. Така сіль має привабливий вигляд та зручну якісну упаковку. За багатьма показниками вона наближена до вакуум-виварювальної, яку зазвичай споживають європейці. Усім дуже сподобались наші соляні світильники.
– За інформацією ЗМІ, у «Зеленому Тижні-2019» брали участь єврокомісар з питань сільського господарства Філ Хоган, міністр продовольства та сільського господарства Німеччини Юлія Кльокнер, виконувач обов’язків міністра аграрної політики та продовольства України Максим Мартинюк. Чи відомі Вам їх відгуки щодо презентації нашої продукції?
– Профільні міністри відвідали нашу експозицію і вона їм сподобалась. На їх думку, продукція з логотипом «Артемсіль», як і інші українські бренди, була представлена гідно і на сучасному рівні. Потім на своїх брифінгах вони підкреслили, що Україна є великою аграрною державою і її продукція стає більш відомою у світі. Ця позитивна тенденція набирає обертів й все частіше наша країна стає лідером у експорті різних видів харчової продукції.
– Скажіть, а взагалі які задачі ставили перед собою учасники виставки і чи вдалося досягнути певної мети?
– Участь у подібних заходах дає реальну можливість презентувати свою продукцію європейським споживачам, ознайомитись із досвідом світових виробників харчової продукції, вивчити сучасні тенденції, налагодити ділові стосунки, підвищити пізнаваність бренду, встановити нові бізнес-відносини та багато іншого. На «Зеленому Тижні – 2019» нам вдалося зустрітися з нашими європейськими партнерами «SALTEX» s.r.o, «ENCOL», провести з ними перемови щодо подальшої співпраці.
– На жаль, декілька років поспіль Україна не брала участі у «Зеленому Тижні-2019». На те були свої причини і зараз знов повернулась на цю виставкову площадку. Чи є відчуття, що зараз аграрна промисловість на підйомі?
– Сьогодні аграрний сектор української економіки починає динамічно розвиватися. Цю тенденцію добре спостерігати саме на таких виставкових заходах. Поступово Україна виходить на новий рівень розвитку: від експорту сировини до реалізації зарубіжним споживачам готової продукції із доданою вартістю. Цей складний шлях вже подолало багато країн, і зараз вони є першими на ринку аграрної продукції. У нашої країни є великий експортний потенціал, який треба реалізувати. «Українське – значить якісне» – цей вислів має стати філософією вітчизняних харчовиків, у тому числі, виробників солі.
– Вадиме Олеговичу, дякую за цікаву розповідь! Успіхів усім нам, а нашій продукції – зелене світло на шляху до європейського ринку!
Бесіду вела Олеся ГУБСЬКА.