Підсумки за чотири робочих місяці
- Останнє оновлення: 04 червня 2019
- Перегляди: 1149
З початку поточного року вже минуло чотири місяці, і тепер можна підвести підсумок роботи ДП «Артемсіль» за цей період.
За інформацією начальника планово-економічного відділу Олени Ананьєвської, з січня по квітень загальний показник виробництва солі склав 860,1 тисячі тонн, що на 256,3 тисячі тонн більше, ніж за аналогічний період 2018 року.
Соляникам вдалося збільшити випуск майже всіх видів асортименту, включно з упакованою продукцією. Так, солі розфасованої у пачки, реалізовано 53,5 тисячі тонн (107,4% – до чотирьох місяців минулого року). Солі, затареної у мішки, – 64,3 тисячі тонн (112,2%). Солі, затареної у МКР, – 32,6 тисячі тонн (177,2%).
Зросли обсяги виробництва й соляної продукції, що відвантажується без пакування. При цьому за чотири місяці року солі меленої без добавок відправлено споживачам 142,7 тисячі тонн, що складає 124,6% до відповідного періоду 2018 року. Солі меленої з протизлежувальною добавкою за цей період реалізовано 554,3 тисячі тонн (182%). Більше, ніж торік, вироблено соляних блоків – 1,0 тисячі тонн (111,1%) та йодованої солі – 19,3 тисячі тонн (112,2%). Єдиним видом продукції, виробництво якого дещо зменшилося, залишається сіль брикетована.
З початку року географія поставок виглядала таким чином, що на експорт було відвантажено 547,6 тисячі тонн солі, що на 260,6 тисячі тонн більше, ніж торік. На внутрішній український ринок відправлено 312,4 тисячі тонн, і це на 4,1 тисячі тонн менше.
У травні після вимушених канікул колектив підприємства знов повернувся до роботи. Зараз у рудників є певне відставання від планових завдань по випуску продукції. Про проблеми і перешкоди, які значно ускладнюють роботу ДП «Артемсіль», ми вже детально писали у попередньому номері. В першу чергу, це постійне підвищення плати за доставку солі залізничним транспортом до кордону України. Вартість цієї послуги за чотири місяці року зросла на 7,4 % і надалі буде продовжувати підвищуватися.
На сьогодні керівництво прикладає усі зусилля для пошуку дієвих шляхів щодо збереження обсягів виробництва і прибутку підприємства та подолання усіх труднощів.
Відділ комунікацій.